Ve čtvrtek proběhla schůze výboru a realizačních týmů za účelem ukončení podzimní části sezóny a příprav na jarní část. Zápis z této schůze přikládám vzledem ke scháleným termínům některých událostí,které nás společně čekají - ples,výroční schůze a pod.
1, Zhodnocení uplynulého roku
Za výbor lze zhodnotit uplynulý rok jako velmi úspěšný jak z hlediska sportovních úspěchů, tak i z hlediska budování sportovního areálu.
Z kraje roku byl uspořádán ples, proběhlo soustředění mužů, žáci se celkem úspěšně zúčastnili halových turnajů, proběhla členská schůze a Valná hromada.
Z plánovaných prací, v rámci areálu, bylo provedeno:
sběr šrotu a zrušení plechové boudy
napojení vody a odpadu k pračce v místnosti hospodáře
rekonstrukce střídaček
výstavba suché studny a úprava terénu za jižní brankou
zásyp výkopu el. kabelu k minihřišti
nátěr a montáž dřevěného hrazení na minihřišti.
Byly zakoupeny hliníkové branky pro žákovská družstva.
Obec provedla v rámci areálu v tomto roce:
výstavbu a oplocení dětského hřiště
výstavbu parkovacích stání před dětským hřištěm
vstupní bránu a dlažbu u vchodu na dětské hřiště
rozšíření zábrany a doplnění výplně zábradlí za severní brankou
investice do výstavby startovací plochy pro hasiče
výstavbu kanalizace pro odvod povrchové vody z plochy minihřiště a za jižní brankou + pokládku žlabu
výstavbu chodníku k minihřišti
výstavbu minihřiště a osvětlení
úpravu a dokončení velkého valu
Po sportovní stránce dopadla jarní část velmi slušně – Minižáci skončili na 4.místě,Starší žáci na místě prvním a Muži nakonec obsadili 10.místo.
2,Zhodnocení podzimní části dle trenérů –
tabulka, spokojenost, nejlepší střelec a hráč, pozitiva, negativa, nejbližší cíl, požadavky k výboru
kontrola registračních průkazek – datum ukončení hostování hráčů.
Minižáci
Starší žáci
Dorost
Muži B
Muži A
3,Organizace nejbližších akcí
17.12. sobota v 16 hodin Minihřiště Přátelské utkání členů výboru a realizačních týmů
30.12. výkop 13:30 Utkání nad kaplicum pod kaplicum – příprava hřiště a kabin, plakáty, občerstvení
31.12. Silvestrovský běh – sraz v 10 hodin zajištění kabiny pro organizátory, občerstvení, členové A mužstva zajištění organizace, začátek v 15 hodin
13.1.Schůzka výboru za účelem organizace plesu
15.1.Odevzdat aktualizaci členské základny na ČSTV
15.1. nebo 22.1.Zahájení zimní přípravy Muži A – zajištění kabin, přípravná utkání ???
20.1.Ples sportovců – organizace, tombola, prodej lístků, hudba - Bledule, moderátor
9.-12.2.2012 Zimní soustředění muži ???
19.2.Výroční členská schůze
18.3.Valná hromada
24.3. nebo 31.3. Sběr šrotu a brigáda členů TJ
5,Sportovní areál v roce 2012
Výstavba klubovny a úprava okolí – přesun pergoly, dlažba, zelená zóna ??? zatím návrh
Zakoupení a výměna brankových konstrukcí na hlavní hrací ploše - návrh
Obnova elektropřípojky a revize elektroinstalace - nutné !!!
Napojení splaškové kanalizace - nutné !!!
Rekonstrukce zábran za brankami – oprava a nátěr - nutné !!!
Nátěr zábradlí a doplnění zábradlí na východní straně hřiště
Výstavba střídaček u minihřiště.
6, Diskuze
Ples – rezervace míst
Financování výstavby klubovny – návrhy
Členské příspěvky – zvýšení částky + slevy pro hostování, studenty.
Brigády aktivních členů TJ – možnost snížení částky členských příspěvků.
Vypuzení krtka z plochy areálu.
Preference klubu při střídavém startu.
Provozní řád minihřiště a výše pronájmu : na 1 hodinu 150,- + 50,- světla + 100,-jednorázově šatna
Tréninky :
Úterý a čtvrtek 16:30 – 18:00 Minižáci od 18 hod Muži A
Pátek od 17 hod Dorost
Sobota od 14 hod Minižáci
Neděle od 13:30 hod Muži B